Iida
Tuttu kasvo

Tip tap, tip tap..
|
Post by Iida on Dec 21, 2013 20:58:15 GMT 2
Scarlett, vähän valitusta, Jenni on fellponi ei shettis:D
Meiltäkin löytyy koira noin 6v cockeri narttu:3
Tänään tallilla aamusta ja siitä suoraa kaupunkii ostaa viimeset joululahjat, eeh... jäi vähä ja ne lahjat ei oo mitää superkekseliäitä... : D
|
|
|
Post by Scarlett on Dec 21, 2013 21:12:12 GMT 2
Hupsistakeikkaa! Mä muistan kun varmistin asian sivuilta, mutta näköjään silti kirjoitin shettis. Hyvä että huomautit, onneksi joululoman aikana mieli saa hieman levätä niin ehkä näitä ajatuskatko virheitä kävisi vähemmän =D
|
|
Iida
Tuttu kasvo

Tip tap, tip tap..
|
Post by Iida on Dec 21, 2013 21:16:19 GMT 2
Hehe, ei se mitää  , sillä hevoset sivulla kyllä lukee shettis..., mut sit Jennin sivulle lukee Fellponi:D
|
|
Suvi
Vakioporukkaa

|
Post by Suvi on Dec 21, 2013 21:39:21 GMT 2
Hihii : D Tarhaako muuten Jenni missä?
Muute, tarhausjärjestys olisi ihan kiva... xD Ja myös karsinajärkkä (:
|
|
|
Post by Scarlett on Dec 21, 2013 22:23:45 GMT 2
Suvi, "ilmoitustaulu"-osiosta löytyy nuo 
|
|
Suvi
Vakioporukkaa

|
Post by Suvi on Dec 21, 2013 22:42:33 GMT 2
Kiitos Sletti (:
|
|
|
Post by Scarlett on Dec 23, 2013 10:32:40 GMT 2
Tuli kauhea pettymys kun ostamani mandariinit olivat karsean makuisia kun joulun aikaan ovat yleensä tosi hyviä. Tilannetta ärsytti enemmän se kun sisareni ja ystävieni mielestä ne olivat todella hyviä ja makeita. Onkohan tää mun makuaisti nyt jotenkin poikkeava?  Mitäs jouluherkkuja odotatte eniten?
|
|
Suvi
Vakioporukkaa

|
Post by Suvi on Dec 23, 2013 11:10:18 GMT 2
Mä voin syyä pari mandariini palasta mut en kokonaista xD Ei pysty xD
Piparii ja semmosia ;D Mun tekemiä joulutorttui ku niis on liikaa hilloo <3 Niinja porkkana- sekä maksalaatikkoo <3 Puuroo <3
|
|
|
Post by sonya on Dec 23, 2013 19:36:40 GMT 2
Ilmoitan nyt tähän väliin, että olen poissa 26-31 joulukuuta, joten mun osalta Simorassa käynti ja tarinoihin kommentointi jää siltä ajalta vähemmälle. Yritän kuitenkin ennen tätä saada kommentoinnit ja muut alta pois. (:
Ah ihanaa, huomenna on jouluaatto ja saa vihdoinkin syödä hyvin. Harmittaa vaan kun en oikein suklaata voi syödä, sillä iho ei tykkää. Noh, korvaan sitten karkit juustoilla ja hedelmillä. : D
Hyvää joulua Simoran väelle!
|
|
Suvi
Vakioporukkaa

|
Post by Suvi on Dec 23, 2013 20:28:35 GMT 2
Kiitos sitä samaa ihan joka iikalle! : D Noo myö tääl ootellaan että palailet, eihän siinä ole kun viikko : D
Mää pistelen suklaata ihan huithait vaik maha ei laktoosista hirveemmin tykkää : D Tällee kotosalla se ei haittaa ainaskaa mua jos vähän laktoosia pistelee huiveliin... Hihi xD
Tänään piirsin Allille koneella kuvan : D Kun kerrankin pääs koneelle xD Saapi nähä millon se tulee päikkyyn, toinenkin kuva on jo valmiina : D
|
|
|
Post by Mikael Gren on Dec 26, 2013 10:27:29 GMT 2
En edes muista millon täällä olis ollu näin paljon elämää, en meinaa pysyä perässä. Ja ratsastustunnitkin näyttää pyörähtäneet käyntiin hienosti. Estetunteja tulenkin järjestämään aktiivisesti, ja kaikki enemmän esteistä kiinnostuneet muistaa ilmoittautua ahkerasti valmennuksiin niin saadaan ehkä jopa kasattua vakiovalmennusporukka tai jokin kisaryhmän tapainen. Saa myös ehdottaa minkä tasoisia estetunteja/-valmennuksia kaipaa, niin tiedän sitte mitä kannattaa järjestää.
Ja tosiaan myöhäiset jouluntoivotukset myös täältä!
|
|
Suvi
Vakioporukkaa

|
Post by Suvi on Dec 26, 2013 10:48:43 GMT 2
Mä satuin löytää Simoran vanhan foorun missä on varmaa ollu aika aktiivista, tai siltä näytti, mutta on se mustakin kiva kun täällä on aktiivisempaa : D Jaksaa hoitaa kun ei oo ainoa. (: Mä tykkään vähän pienemmistä esteistä, semmosia 60cm suurinpiirteen (: Eikös noita vakiotunteja, sitä estepäivää, vois järjestää vakionakin...? (: Eihän niiden tarvii tulla täyteen simoralaisia, kun vakiotunneillehan me simoralaiset keksimme aina ratsastajia xD Mutta siis itse tykkään kovasti siitä että vakiotunteja järjestetään niinkun tyyliin Seppeleessä, on paljon ratsastuskoulumaisempaa, kun että tunnit ja valkat ois aina vaan simoralaisille : D
|
|
|
Post by Mikael Gren on Dec 27, 2013 12:06:48 GMT 2
Mä voisin myös yrittää vähän aktivistua ja kirjottaa useemmin tarinoita. En tiedä miten Seppeleen vakitunnit pyörivät, mutta ainakaan vielä en usko että meille on tulossa sellaisia. Tosin mä kyllä tiedän miten nopeita Sone ja Ode on keksimään kaikenlaista uudistusta Simoraan joten vaikea sanoa. :-D
|
|
Suvi
Vakioporukkaa

|
Post by Suvi on Dec 27, 2013 12:48:46 GMT 2
Sebessä vissiin järjestetään tuntitaulukon tunteja ja kun tietyn määrän yhtä tuntia käy saa merkin kurssista : D Esim 4 alkeistuntia ja saa merkin. Mutta sekin oli Ruolammes kivaa sillon kun järkkäilin ittekin tunteja, joskus silleen et mä järhestin tunnin mutta pohjiksessa sitä veti joku henkilökunnasta (: Siellä saatto olla kuukaudessakin vaikka viis tuntia kun meit oli paljon pitämässä xD
|
|
|
Post by Scarlett on Dec 29, 2013 16:15:18 GMT 2
Huhhei kun on ollut kiireitä , mutta uudenvuoden jälkeen sitten taas aktiivistun 
|
|