Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Sept 26, 2014 16:02:31 GMT 2
Oisko se mun pitäny laittaa? =D Aattelin et seuraava voi :3 Noh, ihan kuin vaan.
Äikkä Ruotsi Enkku Saksa Ranska Espanja Matikka Bilsa Mantsa Fyssa Kemia Hissa Yhteiskuntaoppi Filosofia Ussa Psyka Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä Puukässä
Toivottavast lempinimet on tuttui ja tuli ees melkee kaikki =D Kielistä otin oman koulun valikoiman (:
|
|
|
Post by rawana on Sept 26, 2014 16:34:06 GMT 2
Äikkä Enkku Saksa Ranska Espanja Matikka Bilsa Mantsa Fyssa Kemia Hissa Yhteiskuntaoppi Filosofia Ussa Psyka Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä Puukässä
Ruotsi pois, koska en koskaan oo tykänny siitä!
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Sept 26, 2014 17:02:18 GMT 2
Rawaa se on mun lemppari </3
Äikkä Enkku Saksa Ranska Espanja Matikka Bilsa Mantsa Fyssa Kemia Hissa Yhteiskuntaoppi Filosofia Ussa Psyka Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
Puukässä pois. Sain siitä huonon numeron koska ope ei todellakaan motivoinut, nii en tehny muutakun pitänny hauskaa.
|
|
|
Post by rawana on Sept 28, 2014 11:47:08 GMT 2
Äikkä Enkku Ranska Espanja Matikka Bilsa Mantsa Fyssa Kemia Hissa Yhteiskuntaoppi Filosofia Ussa Psyka Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
saksa pois, koska en oo sitä koskaan opiskellu
|
|
|
Post by sonya on Sept 28, 2014 12:48:14 GMT 2
Äikkä Enkku Ranska Espanja Matikka Bilsa Mantsa Fyssa Kemia Hissa Yhteiskuntaoppi Ussa Psyka Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
Filsa pois, turhin aine mun mielestä : D
|
|
|
Post by Romppu on Sept 28, 2014 13:48:39 GMT 2
Äikkä Enkku Ranska Espanja Matikka Bilsa Mantsa Kemia Hissa Yhteiskuntaoppi Ussa Psyka Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
Fysiikka pois, mä en vaan ymmärrä siitä mitään.
|
|
|
Post by rawana on Sept 28, 2014 20:23:44 GMT 2
Äikkä Enkku Ranska Espanja Matikka Bilsa Mantsa Kemia Yhteiskuntaoppi Ussa Psyka Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
Hissa pois. Alussa se oli tosi mielenkiintonen aine, mutta muuttui sitten hyvin tylsäksi
|
|
|
Post by Hanne on Sept 28, 2014 20:37:44 GMT 2
Äikkä Enkku Ranska Espanja Bilsa Mantsa Kemia Yhteiskuntaoppi Ussa Psyka Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä Matikka pois, oon siinä ihan onneton, vaikka mun kuulemma pitäs osaa ku oon musikaalinen.
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Sept 28, 2014 21:42:05 GMT 2
Äikkä Enkku Espanja Bilsa Mantsa Kemia Yhteiskuntaoppi Ussa Psyka Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
Ranska pois ei kiinnosta minnuu ja kuulostaakin liian vaikeelle =D
|
|
|
Post by Hanne on Sept 29, 2014 16:13:14 GMT 2
Äikkä Enkku Espanja Bilsa Mantsa Kemia Yhteiskuntaoppi Ussa Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
Psyka poies!
|
|
|
Post by rawana on Sept 29, 2014 16:32:40 GMT 2
Äikkä Enkku Bilsa Mantsa Kemia Yhteiskuntaoppi Ussa Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
Espanja pois. En oo sitä koskaan opiskellu enkä edes haluais
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Sept 29, 2014 17:03:49 GMT 2
Äikkä Enkku Bilsa Mantsa Yhteiskuntaoppi Ussa Terkka Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
Kemia pois en välitä siit =D
Rawa oot vissii jotenki kieliä vastaa ku tiputat niitä aina =D Mä just tykkään kielistä! Siis Ru ja Sa pakko tota enkkuuki on lukee =D
|
|
|
Post by sonya on Sept 29, 2014 18:02:38 GMT 2
Äikkä Enkku Bilsa Mantsa Yhteiskuntaoppi Ussa Kuvis Musa Liikka Kotsa Rättikässä
Terveystieto pois, hyh
|
|
|
Post by rawana on Sept 29, 2014 19:27:17 GMT 2
Äikkä Enkku Bilsa Mantsa Yhteiskuntaoppi Ussa Kuvis Musa Kotsa Rättikässä
Liikka pois, koska ei ollu meidän koulussa kivaa se
|
|
ilona
Vierailija
|