|
Post by sonya on Oct 2, 2014 15:59:22 GMT 2
Vihreä Punainen Musta Harmaa
Ruskea pois
|
|
|
Post by rawana on Oct 2, 2014 16:28:27 GMT 2
Punainen Musta Harmaa
Vihreä Pois. Silleen ihan kiva väri, mutta ei suosikiksi yllä
|
|
|
Post by Hanne on Oct 2, 2014 16:42:01 GMT 2
Punainen Harmaa
Musta poies.
|
|
|
Post by sonya on Oct 2, 2014 20:03:41 GMT 2
Harmaa Harmaa saa sitten voittaa kun en punasesta kauheesti tykkää. Seuraava saa tehä listan.
|
|
ilona
Vierailija
|
Post by ilona on Oct 3, 2014 13:30:43 GMT 2
Oho, mä taas Tällä kerttaa kirjoja.. Nummelan ponitalli Aino sarja Phantom Hevosenkeli Sinttu Tallijengi Klara sarja
|
|
ilona
Vierailija
|
Post by ilona on Oct 3, 2014 13:31:35 GMT 2
Oho, mä taas Tällä kerttaa kirjoja.. Nummelan ponitalli Aino sarja Phantom Hevosenkeli Sinttu Tallijengi Klara sarja
|
|
|
Post by rawana on Oct 3, 2014 14:01:08 GMT 2
Aino sarja Phantom Hevosenkeli Sinttu Tallijengi Klara sarja
Nummelan ponitalli Pois, koska en vaan tykänny lukea niitä
|
|
|
Post by Kaneli on Oct 4, 2014 13:35:11 GMT 2
Aino sarja Phantom Hevosenkeli Sinttu Tallijengi
Klara sarja, koska se ei sano mitään :'D
|
|
|
Post by sonya on Oct 4, 2014 14:03:12 GMT 2
Phantom Hevosenkeli Sinttu Tallijengi
Aino sarjasta en oo koskaa kuullukaa. Harmi että Nummelat lähti, ne oli mun lempparikirjoja pienenä ja luin niistä melkeen kaikki : D
|
|
|
Post by rawana on Oct 4, 2014 17:24:56 GMT 2
Hevosenkeli Sinttu Tallijengi
Phantom pois, koska ei sano mulle mitään
|
|
|
Post by Romppu on Oct 4, 2014 19:25:44 GMT 2
Sinttu Tallijengi Hevosenkeli pois, koska ei mitään hajua mikä se on... (salaa toivon että Sinttu voittaa)
|
|
|
Post by Kaneli on Oct 5, 2014 8:47:05 GMT 2
Tallijengi Sinttu pois, koska en oo koskaan lukenut niitä seuraava saa tehdä listan mun laiskuuttani
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Oct 9, 2014 19:27:09 GMT 2
Romppu, Hevosenkelisarja on yks ihanimmista heppakirjasarjoista mitä olen lukenut, niin kauniita tarinoita hevosia pelastavasta Angelica-tytöstä. Aww <3 Klarasarja on myös mukava, en vaan lue enää noita. Ei oo aikaa :'D Sinttujakin oon lukenu pari joskus, hauskoja! Ainosta en oo varma, muut tiiän ja oon lukenu <3
Pöääh mitä mä nyt keksisin ettei listan teko siirry taas seuraavalle :'D Vaikka koirarotuja.
Dalmatialainen Collie Bordercollie Villakoira Husky Ajokoira Lapinkoira Saksanpaimenkoira Shetlannin lammaskoira Terrierit Chichuaua Mäyräkoira Kultanen noutaja Labradorin noutaja Sekarotuiset
Siin on jotaa ei jaksa keksii lisää :'D
|
|
|
Post by Hanne on Oct 9, 2014 19:57:10 GMT 2
Dalmatialainen Collie Bordercollie Husky Ajokoira Lapinkoira Saksanpaimenkoira Shetlanninlammaskoira Terrierit Chihuahua Mäyräkoira Kultanennoutaja Labradorinnoutaja Sekarotuiset Villakoira pois, kuten varmaan Suvi arvasit.
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Oct 9, 2014 20:19:19 GMT 2
Hei sinä ilkimys D---:
Dalmatialainen Collie Bordercollie Husky Ajokoira Lapinkoira Saksanpaimenkoira Shetlanninlammaskoira Terrierit Mäyräkoira Kultanennoutaja Labradorinnoutaja Sekarotuiset
Alikasvaneet chichuvauvat pois, anteeks en ossaa kirjottaa, mut nuo on iha liian pieniä koiraks. Etenki ku vertaa meiän huskyihin : D
|
|