|
Post by Inna on Oct 22, 2017 17:13:14 GMT 2
Tsemppiä täältäkin  Ransu on muuttanut nyt Vaahterapolkuun, mutta ehkä sitä joskus eksyy takaisin!
|
|
|
Post by Odelie on Oct 27, 2017 10:23:47 GMT 2
Inna, Vaahterapolkuun terveiset ja ilo kuulla että Ransulla aavistuksen aktiivisempi koti <3 Hanne, ihana kuulla että Tumpun kanssa jäättt. Tumppu on kyllä mun ihan ykkösmies ja ois tosi surullista jos se ois mun käsistäni taas lähtenyt. Jonkinasteisia muutoksia tulossa, mutta toivottavasti tykkäät kuhan päästään Sonyan kanssa alkuun 
|
|
|
Post by Mirkku on Nov 2, 2017 12:31:20 GMT 2
Kasmirin kanssa ollaan vielä menossa mukana. Itsellä tällä hetkellä vähän on-off vaihe virtuaalihevosten kanssa (ammattikorkeakoulun matemaattiset kurssit painavat päälle).
|
|
|
Post by Hanne on Nov 2, 2017 12:40:35 GMT 2
Meille kelpaa kaikki. :D Mukana roikuskellaan joka tapauksessa!
|
|
|
Post by Hanne on Nov 10, 2017 20:10:15 GMT 2
Heheee, kirjottelin kesän illanistujaistarinan, vihdoin. :D Olis muuten ihan huippua saada tonne foorumin yläpalkkiin linkki Simoran sivuille, niin kävis näppärämmin tää vaihtelu foorumin ja sivujen välillä. :)
|
|
|
Post by sonya on Dec 14, 2017 14:48:42 GMT 2
Ihana tarina Hannelta illanistujaisiin ja hyvä idea yläpalkkiin, lisäilen sen!
Yritämme kovasti Odelien kanssa saada muovattua Simorasta sellaista tallia, joka innostaisi meitä molempia jottei into sen pyörittämiseen loppuisi niin pian. Valitettavasti tämä tarkoittaa, että ainakin toistaiseksi nykyisellään oleva yksityistoiminta laitetaan jäihin, ja Simorasta tulee lähinnä minun ja Odelien omien piirroshevosten koti. Tottakai kaikki halukkaat, jotka tällä hetkellä asuvat Simorassa, saavat jäädä, mutta varsinaista valmennustoimintaa ja muuta aktiviteettiä tullaan järjestämään varmaankin melko vähän. Joka tapauksessa foorumi tulee pysymään ja tänne saa kirjoitella niin pulinapuolelle kuin päiväkirjoihinkin! (:
|
|
|
Post by Hanne on Dec 14, 2017 17:43:39 GMT 2
Me pysytään kyllä Tumpun kanssa mielellään täällä, jos se vaan sopii. Kehitetään jotain omaa kivaa silloin tällöin, jos tarvis. :D
|
|
|
Post by iwfazesd on May 27, 2019 2:29:58 GMT 2
|
|
|
Post by upuzenruyuq on May 27, 2019 4:46:46 GMT 2
|
|