Post by Mikael Gren on Apr 5, 2017 17:48:03 GMT 2

Mikael Gren, 29v.
toimii Simorassa valmentajana
omistaa Nitan
Hei, olen Mikael, tallin hurmaavin komistus sekä osaava estevalmentaja. Simoraan olen päätynyt Odelien astuessa omistajan saappaisin, jonka jälkeen olen toiminut valmentajana enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Odelien ja Sonyan olenkin tuntenut lähes kymmenen vuotta, jona aikana tytöistä onkin muodostunut minulle yhdet parhaista ystävistäni.
Luonteeltani olen sisimmässäni kiltti ja rakastava, vaikka en välillä voikaan vastustaa hyväntahtoista kuittailua ja kiusoittelua. Joku saattaisi luulla minun olevan vielä teini-ikäinen käytökseni perusteella, mutta elämänfilosofiaani vain kuuluu pitää hauskaa ja nauttia elämästäni. Töissä ja asiakkaiden parissa olen tietenkin asiallinen ja ammattimainen ja pyrin valmentamaan niin, että palaute - oli se sitten negatiivista tai positiivista - vie ratsukkoa aina eteenpäin.
Hevoshistoriastani voisin kertoa sen verran, että olen aloittanut ratsastuksen jo ala-asteikäisenä, kun muutimme perheeni kanssa Saksaan. Olenkin viettänyt lapsuuteni hyvin pitkälti Keski-Euroopassa, jossa olen saanut mittaamattoman arvokasta osaamista hevosten parissa. Olen myös kilpaillut lapsesta asti esteratsastuksessa melko menestyksekkäästi ja kouluttautunut hevosalalla valmentajaksi. Valmentamisen ohella olen myös ratsuttanut paljon muiden hevosia ja auttanut nuorten hevosten kouluttamisessa. Omia hevosia minulla on ollut muutamia, joista tärkeimpinä mm. ensimmäinen oma ponini Gideon II ("Kille"), joka on opettanut minulle hyvin paljon oikeanlaisen istunnan merkityksestä, sekä ihan varsasta asti kouluttamani puoliveriori Leonardo, joka asustaakin tällähetkellä Saksassa vanhempieni ratsutilalla.