|
Post by Odelie on Aug 30, 2014 10:23:30 GMT 2
Oliko jonkun toisen tarina erityisen hyvä? Piirros kaunis ja värit tai idea mahtava? Tänne voit tulla ilmaisemaan positiivisen mielipiteen, jos jonkun toisen hoitomerkintä tai suoritus miellytti sinua.
Tehääs tällanen kun vanha on jo roskissa (:
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Aug 30, 2014 12:53:01 GMT 2
Tämmösen tekoa kuule aattelin muutama tunti sitte, mietin et pitäskö tehä joku toinenkin peli tms Simoraan :--D Hianoo.
Tykkään monien tarinoista ja kuvista, Oddie piirtää hyvin ja jaksaa värittää, Rawan kuvatkin on ihanan panostettuja ja suloisen persoonallisia <3
|
|
Noora
Tuttu kasvo
|
Post by Noora on Sept 3, 2014 16:51:38 GMT 2
Suvi sun tarinassa oli jotenkin kiva tunnelma, ja muutenki kiva ku jaksoit jatkaa mun tarinaa Rawalla on ihania piirroksia! <3
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Sept 3, 2014 16:55:49 GMT 2
Kiitos Noora, se idea tuli kun halusin sanoo mikä täällä Simorassa on niin rakasta <3
|
|
|
Post by rawana on Sept 3, 2014 17:13:11 GMT 2
Suvin tekemät kuvat on ihania Tykkään Nooran kirjotus tyylistä ja siitä kuinka hyvin kuvailet Duken luonnetta. Hannen tarinoita on aina kiva lukea
|
|
Noora
Tuttu kasvo
|
Post by Noora on Sept 4, 2014 21:35:31 GMT 2
Tykkäsin Hannen tarinasta Siinä oli kivasti ripaus huumoria ja mukaansatempaava kirjoitustyyli!
|
|
|
Post by Hanne on Sept 5, 2014 8:36:58 GMT 2
Kiitoksia rawana ja noora! <3 Mä oon tykästyny ehdottomasti Suvin maalauksiin! Myös rawanan tarinoita on kiva lukea, kun niistä voi löytää välillä itsensä. Ylipäätään kaikkien tarinat on kivoja lueskella ja yritänkin aina ehtiä käydä kaikki uudet läpi.
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Sept 5, 2014 15:41:24 GMT 2
Kiitti Hanne <3
Mä selailen aina tarinat läpi ja luen mielenkiintoset (:
Nooralla riittää intoa monipuolisiin tarinoihin, joissa huomioit muut tallilaiset, upeeta :-) Vielä vähän paikkojen kuvailua niin näkee selkeesti että oot kyllä innolla tutustunut talliin ! (:
|
|
|
Post by Odelie on Sept 5, 2014 18:37:10 GMT 2
Nooran viimeisin tarina oli varsin hauska ja kuvasti hyvin Duken pään sisältöä. Tammat ja rehut : D
Suvin tarina oli oikein hauska ja oli kiva päästä pelästyttelemään välillä näinkin päin muita. Ihana idea :3
Hannen viimeisin tarina ansaitsee myös ihan erityismaininnan, upeaa tekstiä ja ihana rauhallinen maastoreissu <3
(oon siis lukenu jo kaikki, kommentoiti suoritetaan mahdollisimman pian :3)
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Sept 5, 2014 19:57:37 GMT 2
Kiitti Ode halusin tehdä jotain erilaista :--D
Noora, sun uusin tarina on tosi kiva, kuvaileva, eikä lyhyys haittaa. Pitkät tarinat on joskus puuduttavia, tykkään lyhyistä kun ne on panostettuja :--) Ihan kivasti voi myös ajatella tuon jatkuvan mun tarinasta ;-)
|
|
Noora
Tuttu kasvo
|
Post by Noora on Sept 5, 2014 20:18:32 GMT 2
Suvi, thanks Sun tarina oli kyl tosi mahti, tykkäsin kun se oli niin erilaisesti kirjoitettu
|
|
|
Post by Hanne on Sept 6, 2014 12:56:00 GMT 2
Kiitti Ode! Nooran tarinat Duken kanssa on kyllä mukavaa luettavaa, muutenkin tunnut olevan kovin aktiivinen tyyppi, mikä on kivaa. Suvin viimeisin tarina oli kekseliäs! Tosin mietin vähän että mitä mä Duken kanssa oon maneesissa duunaillut, mutta ilmeisesti Ode on nakittanut mut johonkin liikutustehtävään.
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Sept 6, 2014 15:21:08 GMT 2
Kiitti (:
Anteeks Hanne, sen lisäks että luulen että Linnea on sama asia kun sä nii sekotan vielä Duken ja Tumpun... Linnea piirsi kerran satulaa ja kysyin et onks se koulujuttu kun sä opiskelet hevosalaa ja Linnea koirajuttuja XD
Mä siis tarkoitin ihan Tumppua. Voin käydä vaihtaas sen :--)
(Mut hihi kiva kun luit noin tarkkaan B-D )
Edit
Upeeta Rawa, sadas hm !! Hienoa työtä ja valtavasti oot kehittynyt ♡ Näkyy tarinastasi, että ollaan tavattu, kun tunnet mua sillei paremmin kun muut =D Oot säkin mahti tyyppi (;
|
|
|
Post by Hanne on Sept 6, 2014 19:43:27 GMT 2
Haha, ei haittaa. Ja anna olla vaan, Tumpulla en vielä hyppää, niin Duke sopii hyvin.
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Sept 6, 2014 19:47:05 GMT 2
Meni jo xd
Ehin just muokata tota vanhaa viestiä ↑↑ ♡
|
|