|
Post by Odelie on Dec 8, 2013 22:46:06 GMT 2
Suvi -> Omat päikyt tosiaan tulee hevosille, sitten kun saadaan hevoset ylipäätään talliin. Eihän tässä enään pitkään pitäisi mennä. Hurjaa vauhtia ku työstetään Soneün kanssa (:
|
|
|
Post by sonya on Dec 8, 2013 22:51:02 GMT 2
Suurin homma onkin varmaan kuvien piirtämisen kanssa, kunhan ne valmistuvat niin Simoran uuden ulkomuodon julkaisemiseen ei kauaa mene. Alkaa kyllä vähän uuvuttaa näinkin tehokas piirtely ja koodailu, mutta toivottavasti uurastus palkitaan. : D
Ja ihan mahtavaa, että tarinoita on tupsahdellut foorumille, tosi kiva lukea niitä!
|
|
|
Post by Scarlett on Dec 8, 2013 23:07:32 GMT 2
Jännityksellä sitten odotetaan Simoran päivittymistä ehompaan! On kiva kun kommentoitte tarinoita. Sekin jotenkin piristää ja kannustaa kirjoittamaan seuraavaa. Onneksi nyt tuntuu että inspistä löytyy, mutta saa nähdä miten kauan jatkuu kun ensiviikko on taas kiireisempää aikaa Edit// Ja teidänkin tarinoita on ollut ilo lukea, Soneü ja Odelie.. Niitäkin odottelen innolla.
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 9, 2013 7:47:01 GMT 2
Okei, kivaa <3 Kyllä kannattaa uurastaa, mä odoan ihan täpinökssäni täällä ♡
|
|
|
Post by Mikael Gren on Dec 9, 2013 21:00:16 GMT 2
No katos, mä oon viikon tai pari poissa ja täällä on vilkkaampaa kuin koskaan, tai ainakin vähään aikaan. :-D Hienoa tytöt! Kuulinkin Sonelta jo uutisia Simoran uudistamisesta, menitte sitte nakittaa mulle estetunnit. Ehkä mä joudun käymään täällä Simorassa niiden myötä vähän useemmin. Mutta joos, tosi upeeta että täällä näkee niin uusia kuin vahnojakin kasvoja, mua saa käyttää ihan vapaasti tarinoissa!
|
|
|
Post by sonya on Dec 11, 2013 23:30:49 GMT 2
Kuten joku on ehkä jo huomannutkin, Simoran ulkoasu on muuttunut aika radikaalisti. Remontti alkaa olla nyt viimeisimpiä hienosäätöjä vaille valmis. Uusia heppoja voi kurkkia Simoran sivuilta ja niille haetaan hoitajaa ilmoitustaululla. Uutena on tullut myös palkintojärjestelmä, jonne linkki löytyy toiminta-sivulta.
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 12, 2013 19:25:21 GMT 2
Oiskos Simoran ylläpidolla tai ylläpitäjillä antaa jotakin sähköpostiosotetta, kun otin näyttökuvia ulkoasusta puhelimella - laittasin sähköpostiin kun oli muutama hassusti näkyvä juttu Voi että Soneü taitaa lukee mun hakua : D Pääsispä Allille <3
|
|
|
Post by sonya on Dec 12, 2013 19:44:04 GMT 2
Suvi, vtsimora@gmail.com, sinne voi pistää. Tosiaan en ole mikään koodaajamestari joten ei välttämättä toimi täydellisesti etenkään puhelimella. (:
|
|
Iida
Tuttu kasvo
Tip tap, tip tap..
|
Post by Iida on Dec 13, 2013 19:52:00 GMT 2
Toi uus ulkoasu on ihana<3 ja toimii mulla moitteettomasti!
Mulla on jotenkin nyt kivasti insipiä Jennille, kauheen ylpee ittestäni!! Noi uudet hepat on söpöjä, mina tukkaan!!(::
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 13, 2013 23:52:11 GMT 2
Se on söpö ulkka mut phonella pari pientä häikkää oli : D
Mäkin tykkään mjistakii uusista hepoista, etenki siitä Shelystä tulkeesta ja Halista, ja oliko viel joku kylmäverine : D Mut Alli on ihanin ja rakkain kaikista v-hepoista <3
|
|
|
Post by sonya on Dec 14, 2013 11:49:39 GMT 2
Ei meillä mitään kylmäveristä pitäis (vielä ainakaan) olla.. : D Kiitokset molemmille kommenteista, kiva että ulkka on mieleinen. (: Tosiaan toivotaan, että ulkka toimis ainakin suurimmalla osalla moitteetta.
|
|
|
Post by Scarlett on Dec 14, 2013 19:04:59 GMT 2
Ihana uusi ulkka ja sopii erityisen hyvin tähän talviaikaan väriltään! Uudet konimuksetkin ovat vallan sööttejä karvakoipia, että... Mulla on vähän kiireitä keskiviikkoon asti, mutta sitten pääsen minäkin tarinoimaan tänne Simoraan kun kerran inspiraatiota riittää. Mutta siihen asti siis.
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 15, 2013 0:48:22 GMT 2
Hih mää aion kukkua lähes koko tän yön, vois aikaa käyttää Allillekin Nuorten pikkujouluissa Nyt soi Immanuelin Auta meitä - kuunnelkaa
|
|
|
Post by Scarlett on Dec 20, 2013 15:38:26 GMT 2
Hip hei! Aika on mennyt ihan kamalan nopeasti. Tajusin vasta nyt, että jouluhan kolkuttaa pian ovella. Lähdetään Etelämpään Suomeen viettämään sitä perheen kesken ja täältä pohjoisemmasta on varmasti outoa mennä sinne kun täällä sitä lunta riittää, siellä ei ole yhtään. =D Mie kun ajattelin jotain uusivuosi/joulutarinaa väsäillä, mutta taitaa sekin sitten jäädä, ellen saa miniläppäriäni toimimaan. Mites teidän joulu?
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 20, 2013 17:01:58 GMT 2
Kotona vaa puhelimen kimpussa tyylillä xD Jos lunta tulee nii koirien kanssa hiihtämään ja lenkilke potkukelkalla tai jalan... Mä vaa oon perheen hitain käveliä nii lenkkeily ei oo kovin miekekästä ): Tulin just lenkiltä ja taas vaihteeks kuulin huonosta kunnosta vaik jaksan juosta mut en kävellä nooeesti ):
Meil on aattona eka ruoka, hirvee ja normaaleja jouluruokia mut ei kinkkuu. Sit käyää saunas ja jaetaa lahjat kuusen alta : D
Mul on jo huomksen hooämmä suunnitteilla, meil on moppauspäivä..... :"(
|
|