|
Post by Odelie on Sept 22, 2013 14:15:56 GMT 2
Tervetuloa kaikki Simoralaiset keskustelemaan vapaasti ihan mistä vain mieleen juolahtavasta asiasta! (:
|
|
|
Post by sonya on Sept 22, 2013 21:00:53 GMT 2
Shotille ja Sallille haen hoitajaa, tsekatkaa ihmeessä ilmoitustaululta jos kiinnostaa! (:
Uutta tarinaa tallikirjassa, nyt onkin varmaan aika jo mennä nukkumaan, koska huomenna puol seiskan maissa herätys.
|
|
|
Post by sonya on Sept 24, 2013 18:35:11 GMT 2
Rakkaat Simoralaiset, tänne saa siis tosiaan kirjoitella ettei mene vaan mun yksinpuheluks : D
Tänään oli kyllä ihan jäätävän kylmä ilma, varsinkin kun tuuli. Pariin otteeseen sai jopa ihmetellä että mitä räntää sieltä taivaalta satelee, kun ei se vettä ollut mutta tuskin luntakaan. Kohta saakin ottaa jo toppatakin esiin, pöh.
Mulla on jostain syystä ihan kauhee Simorainspis nyt, tekee mieli värkkäillä sivuja, piirrellä kuvia ja muuta mukavaa. Kahelle hepalle oon jo kuvia piirrellyt tänään käsin, jos vielä sais sen piirtiksen kaiveltua jostain esiin.
Ilmoituksia: Mikaelin estevalkka kaipaa osallistujia, kipikapi sinne kaikki kiinnostuneet!
|
|
|
Post by Odelie on Sept 26, 2013 22:04:14 GMT 2
Soneü -> Ottaako Mikael mua mukaan valmennukselle? Kyllä tää innostus Simoraan kyllän nousee ja nousee, kun tässä touhuaa usein sen kanssa. Vähän saadaan ehkä Simoran sisältöön valoa (:
|
|
|
Post by sonya on Sept 27, 2013 10:06:38 GMT 2
Ode, kyllä se varmaan ottaa, mutta kannattaa kysyy siltä iteltään. : D
Uusia kuvia on piirrelty eilen yöllä ahkerasti vaikka matikankokeeseen (josta muuten en varmana päässyt läpi) olis pitänyt lukea. Nyt kun piirrokset sais vielä väriä pintaan niin voisin pistää ne tonne tallikirjaan kaikkien ihailtavaksi (tai kauhisteltavaksi) .. : D
// Takapakkia, muistin just että eihän tällä koneella ole mitään photofiltreä kummempaa piirrustusohjelmaa, joten ensin pitää keksiä jostain sellainen - ilmainen.
/// Jaahas, jäi sitten piirtelyt väliin kun kone ei suostu tunnistamaan piirtistä...
|
|
|
Post by Mikael Gren on Sept 29, 2013 13:53:07 GMT 2
Mä nyt laitoin teidät Sone ja Ode tohon mun valmennukseen ettei ihan yksityisvalmennusta Iidalle tuu, halusittepa tai ette! Valikoin teille myös ratsut ihan oman mielen mukaan, tyytykää siis niihin. :-D
Valmennuksen pohjustustarina on valmistunut, nytpä odottelen vain teidän tarinoita/vastauksia. Kommentoin jokaisen tarinan/vastaukset! :-)
|
|
Iida
Tuttu kasvo
Tip tap, tip tap..
|
Post by Iida on Sept 29, 2013 16:08:26 GMT 2
Arrggh! Vitsi mä inhoon ihmisiä (( ne on kauheen vaikeita piirtää, sain Jennin onnistumaan omasta mielestä hyvin, mut sitten se pirun 'minä'-ihminen, murrr... -.- Mikael, mulla tarina iha pian valmis, mutta kokeilen saada myös kuvankin.... :/
|
|
|
Post by sonya on Sept 29, 2013 20:19:49 GMT 2
Mikael, menit sitte laittaa mut Felixin selkään... : DD
Iida, mulla usein sama, hepan piirtely vielä sujuu, mutta kun pitäs saada joku henkilö kuvaan niin johan tökkii.
En oo vieläkään saanut piirtistä toimimaan, blaaah.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 22, 2013 23:41:26 GMT 2
Blaah, pitäis raahautuu punkan pohjalle muttei yhtään huvittais... :/ Oon ollu jo pitkään vailla kunnon piirtovälineitä, oon tyytynyt vaan satunnaisiin tussituherruksiin tai lyikkärisuttauksiin, piirtis ois kyllä nannaa.
|
|
|
Post by sonya on Oct 26, 2013 10:59:06 GMT 2
Hei nyt olis mukava saada vähän aktiivisuutta ja tapahtumaa Simoraan, meno vaikuttaa aika uneliaalta. Ehdotuksia tapahtumille saa antaa, itsellä mielessä lähinnä valmennukset ja tarinakisat (jotka tullaankin järjestämään lähiaikoina). Mikael vois vaikka järkkää taas estevalkkaa?
Ja yksityisten päiväkirjaankaan ei oo tarinoita tullut, missäs kaikki ovat?
|
|
Iida
Tuttu kasvo
Tip tap, tip tap..
|
Post by Iida on Oct 26, 2013 11:11:58 GMT 2
Mä tykkäisin jostain vaelluksesta
|
|
Sussu
Vierailija
|
Post by Sussu on Oct 30, 2013 19:57:37 GMT 2
Kauheeta mä oon ollu laiskimus :/ En oo hoitanu kertaakaa ja ärh..... Nojaaaa, ehkä mä saan täs joskus väsättyy tarinan tai kuvan. Viikonloppuna en nyt ehdi, ku huomenna siivoomista, talleilua, iltatalli jne.. perjantai-lauantai kavereita yöks juhlii Halloweenii ja sunnuntaina serkun kastejuhlat Kyllä tässä nyt ohjelmaa riittää.
|
|
|
Post by sonya on Nov 1, 2013 17:04:58 GMT 2
Iida, vaellus harkinnassa! (:
Sussu, kiva kuulla ettet ole kokonaan Simoraa unohtanut. : D
Muutkin yksityisten omistajat ja hoitajat (Kicks, Sini?) saisivat mielellään aktivoitua niin ei tarvitsisi ketään potkia ulos. Kohta puoliin on kuitenkin pakko pistää jotain aktiivisuuskyselyä pystyyn, kun ei ole ainuttakaan tarinaa ilmestynyt hoitokirjoihin.
|
|
|
Post by Odelie on Dec 8, 2013 22:30:25 GMT 2
Huh, kylläpäs Simoraan tehtävät muutokset on ollu uuvuttavia varsinkin näin parin päivän aikana. Vaikka suurta työtä en oo tainnut itse edes tehdä. Hah. Hauska on huomata, että tarinoita on ainakin muutama sadellut, se kyllä piristää päivää, kun pääsee kommentoimaan pitkästä aikaa (:
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 8, 2013 22:40:36 GMT 2
Pakko kysäistä että milloin suurinpiirteen uudet hepat saapuu ja aukee hoitajahaku? (: Ja että tuleeko uudistuksen mukana kenties hepoille omat päikyt? (: Itse odottelen tääl innolla et se Alli tulee tänne ja hakuihin <3
|
|