|
Post by Scarlett on Dec 20, 2013 17:49:19 GMT 2
Oih! Siekin hiihdät koirien kanssa Miekin, mutta tuntuu että koira unohtaa talven jlk. kaikki asiat/käskyt ja olen tässä muutamat kerrat lennellyt ojaan. Ei siinä muuta, mutta se ylös pääsy umpihangesta on aika mielenkiintoista kun hiihdän lisäksi vain myöhään illalla, koska ihmisiä on silloin vähemmän. Hevosen kanssa hiihtäminen on rutkasti helpompaa kuin meidän koiran, vaikka voisi uskoa toisin! =D
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 20, 2013 19:43:12 GMT 2
Meillä on kaksi huskyä, jotka vetävät vaa suoraa eteenpäi : D Ja tän sivukylän ladut on tehnyt maailmanmestaruuskisoissa juoksevien valjakoiden omistaja omien koirien treeniladuksi, että kunha hänen kans sovitaa et jotenki ilmotettas aina ku lähtää koieien kaa nii aivan mahtava mennä koirien kaa ku latu on niille <3 Noit vaa ei saa pysäytettyy ja mää katkoin sauvani viimeeks ku valjakko meni ohi et ei oo turvallista jos on kaks koiraa hiihtäjineen ja huippukovaa menevät valjakot samal ladul samaa aikaa En harasta tosiaa heppoja, tarkottko sellasta hiihtoo et kukaa ei ratsasta vai hiihtoratsastusta...?
|
|
|
Post by Scarlett on Dec 20, 2013 21:42:21 GMT 2
Ihan hiihtoratsastusta. Ratsastaja lisänä on aina turvallisempi ratkaisu jos kuitenkin kävisi jotain
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 20, 2013 21:46:02 GMT 2
Niin mä arvelin (:
|
|
|
Post by sonya on Dec 20, 2013 23:14:52 GMT 2
Hei mahtavaa että täällä on vihdoin runsaasti elämää, kiitos kaikki! Rupean kohta kommentoimaan noita teidän tarinoita joita onkin tullut oikein mukava määrä. Hehkutan nyt vielä että tää on tosi hienoa, en ees muista milloin Simora olisi viimeksi ollut näin aktiivinen.
Itse olen tänää käynyt vähän joululahjaostoksilla ja leiponut pipareita, siinä se päivä sitten taisi mennäkin. Nyt pitäisi vielä paketoida lahjoja ja värkkäillä loputkin lahjat kokoon, mutta sitä ennen on hyvä pitää hengähdystauko tietokoneen parissa. : D
Mites te Simoralaiset vietätte joulun? Meillä taidetaan olla vain kotona, syödään hyvin ja saunotaan.
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 20, 2013 23:41:47 GMT 2
Samalla tavalla : ) Ja mustakin on kivaa kun täällä on elämää, mietinkin et mite tuun jaksaa jos ei aktivoidu : D Mut Sletti olikin yllättäen hyvän url kamuni hyvä kamu nii varmaa värkkäillään jtn hooämmää yhessä tms : D
Ja tää meiän hyvä kamu saattaa ehkä tulla tänne about kuukauden sisällä xD Me kyl kinutaase tänne... Alankin laittaan päikkyyn lissee kamaa tos huomksen puolel xD
|
|
|
Post by sonya on Dec 20, 2013 23:47:44 GMT 2
Suvi, kiva kuulla! Tosiaan noita vapaita hoitohevosiahan vielä riittää ja yksityispaikkojakin on vielä (toistaiseksi) jäljellä. Tervetuloa siis kaverillekin!
Kaikki hoitomerkinnät on nyt kommentoitu, ehkä pitäisi itsekin kirjoittaa jotain tarinaa tallikirjan puolelle.
e. // Ja piti vielä kysyä, että minkäsmoisia koiria teiltä löytyy? Itselläni ei koiraa ole, vaikka haaveilinkin pienenä aina omasta hauvelista. : D
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 20, 2013 23:52:53 GMT 2
Hihii sulla on kyl kiva tyyli vastata ite tarinaan - "Will on saanut minunkin hermoni kireälle..." : D Tommonen lellipentu, se kyl tulee aina uuestaa koska haluu näyttää osaavansa xD Ehkä se kokee joskus tulevaisuudessa opetuksen... (: Mulla on itseasias yks tyttö mikä oli Ruolammes mun luoma tuntihahmo, ja se rakasti kans Allia et taidampa sen taikoa johkiin tarinaan (: Oli niin hellyyttävä hahmo (:
Mulla on kauhea inspis eikä jaksas aina oottaa seuraavaan päivään et pistää niitä merkintöjä päikkyyn xD Onkohan se muuten vieläki Allin hoitoäiväkirja tms... Joku kirjain siit puuttu xD
|
|
|
Post by sonya on Dec 20, 2013 23:55:19 GMT 2
Suvi, heheh, kiva että tykkäät. (: Mulla ei oo kauheesti kokemusta tarinoihin kommentoimisesta mutta yritän parhaani, hyvä että toimii. Ja omia hahmoja saa tosiaan tuoda tarinoihin, elävöittää kivasti ja on helpompi keksiä kommentoitavaakin. : D Itse rakastan lukea kaikenlaista draamaa tarinoissa, joten draamailu enemmän kuin sallittavaa. x)
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 21, 2013 0:05:36 GMT 2
Kuviin mie toivon aina paljon rakentavaa ja kehittävää palautetta, nyt tosiaan aion Allin myötä reenailla suokin piirtämistä (: Tää mun Ida-hahmo on kyllä melkonen, se oli Ruolammes vammaistunneilla, nyt vissii vitosluokkalainen ja luppo selviääkin sitten seuraavalla alkeistunnilla (: Melkee tuli tippa linssiin kun luin toukokuun lopulla kirjottamaani tarinaa jossa Ida paljasti url Suville mieltään painavia asioita...
Tänään kyl luin taas toisesta pikkulikasta kertomiani tarinoita ja nauroin maha kippurassa xD Toivottavast mun tarinat puree muihinkin xD
|
|
|
Post by sonya on Dec 21, 2013 0:17:34 GMT 2
Selvä homma, yritän kommentoida tästedes jotain fiksua kuviin. (: Tosin en mikään rakenne-expertti ole.. : D
Vitsi, tekis itsekin mieli kirjoittaa jotain tarinaa hankalista tuntilaisista. x)
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 21, 2013 0:21:22 GMT 2
Hihii mut jättäkää tää vammaistunneilla ratsastava Ida mun esiteltäväks : D Ruolammeski vaalin itseoikeutetusti sitä hahmoa mut kunha saan kerrottua sen tarinan, mikä tulee maanantaille (alotin jo sähköpostiin luonnokseks xD) nii sit on vapaat kädet muilla xD Ärsyttää itteäki et tulee sellane mä omistan tän hahmon -fiilis mut saa käyttää hahmoja xD
Muuten, pylriikö tunnit läpi joululoman vai saako hepat lomaa? Maanantaille tlsiaa suunnittelin tarinaan tunteja mut sit mun puolesta saa olla loppiaiseen asti vaik lomalla hepat : D
|
|
|
Post by Odelie on Dec 21, 2013 0:28:42 GMT 2
Suvi -> Tunnit on tauolla 23.12-26.12, hoitajat voi kuitenkin silloin käydä hoitamassa ja ratsuttamassa hoidokkejaan, ettei ihan meidän hommaksi jää (:
Kovaa vauhtia on suunnitteilla vuoden alussa tulevat tunnit, näin joulun aikaan saa olla hoitajille vähän rauhaisampaa menoa. Uudden vuoden maastoon kannattaa tietysti osallistua (;
|
|
Suvi
Vakioporukkaa
|
Post by Suvi on Dec 21, 2013 0:32:06 GMT 2
Okei, keksin siis vammakstunnin tilalle jotain muuta : D Jouluaatosta tapaninpäivään hahmoni voisi pysytellä kotona perheen kanssa ja Alli saa kolmen päivän joululoman tarhassa heinäkasan ääressä (:
Muttah nyt Nukkumatti kutsuu sinkseen maahansa, hyvää yötä! (:
|
|
|
Post by Scarlett on Dec 21, 2013 12:15:04 GMT 2
Meilläkin vietetään joulu ihan kotona syöden. Eipä meillä mitään kummempia perinteitäkään ole, kuin viettää joulu sukulaisten kanssa ja vain oleskellen. Saunaan me ei mennä, mutta monesti mennään vanhan kartanon maille ihastelemaan yöllä talviyötä.
Meiltä löytyy kotoa 2.v seefferi uros.
|
|